سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

50⋆ دالــی مــ ـــوشـــ ــــ ـهـ

1390/8/11 10:01
380 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حسابی شیطون شده بودی جیگمل مادر!!!

صبح طبق معمول آوردمت تو آشپزخونه پیش خودم تا صبحونه بخورم.داشتم از توی یخچال چیزی برمی داشتم  و از بالا و کنار در یخچال با شما هم دالی موشه بازی کردم و شما هم از اون خنده های خوشگل و قهقهه ای می کردی .ziba

 من هم که بی جنبه ...سریع دوربین رو آوردم وشروع کردم به عکس گرفتن و فیلم گرفتن ...ز

ول کن هم نبودم. آخه عشق می کردم وقتی  اون جوری می خندیدی.

الهی که همیشه لبات خندون باشه عشق بی همتای من.

این هم عکس های خوشگلت...

ziba

دالی موشه

ziba

دالی موشه

ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آیهان جون
11 آبان 90 13:54
سلام عزیزم، ما هم شما رو لینک کردیم. شعری هم که واسه سپنتا جون گفتین خیلی خوشگله. راستی مدل و رنگ کمد و ویترین آیهان جون هم خیلی شبیه مال سپنتا جونه، البته هنوز تحویل نگرفتیم و نمی دونیم چی از آب درمیاد.


سلام دوست جون.ممنون از لطفتون.
ایشالا که مبارکش باشه.
زودتر بگیرین منم می خوام ببینم چه شکلیه!!!
ريحانه(!baby lover)
11 آبان 90 22:40
سلااام، واي ماشاالله چه ناز شده الهي هميشه بخندي، 1بوس براش


ممنون ریحانه خانوم دیدی گفتم پسرم مردی شده واسه خودش
ني ني شكلك
13 آبان 90 19:02
سلام مرسي از حضور شما من هم شما را لينك كردم
ني ني شكلك
13 آبان 90 19:09
سلام مريم خانم من مي خواهم مثل شما عكس هاي داداشم را در بالاي وبلاگ بگذارم راه برود لطفا من را راهنمايي كنيد.


سلام عزیزم.برم به وبلاگ پسر بد ، پست متن متحرک اونجا کامل توضیح داده.کدش هم قرار داره.اگه هر سوالی داشتی، هستم.
مرسی که به ما سر زدی
ریحانه
19 آبان 90 22:55
بله مامان مریم خانم ، صد البته، ماشالاش باشه، اینارو از قول من بده بهش


مرسی خاله ریحانه خانوم جون