سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

47⋆ محـــــــــــــــرومـ ـیـ ت

1390/8/10 9:57
332 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای مامانی نمی دونی چه دردی داشت.

وقتی آمپول رو زد آقای دکتر انگار  دستم آتیش گرفت.نگران

اونقدر دستم درد می کرد که دیگه نتونستم رانندگی کنم.ماشین رو بابایی اومد و برد.

٣ ساعت ازت دور بودم.وقتی برگشتم خونه

 دلم می خواست محکم بغلت کنم اما نمی تونستم.

دلم پر کشیده بود برات سپنتای نازم.الهی قربونت برم.                         

الان که دارم برات می نویسم توی کریرت نشستی و داری حسابی شیطونی می کنی

 و دست و پا می زنی و صداهای جور واجور درمیاری.اما کم کم داری غرغر کردن رو شروع می کنی.

امروز مادرجون اومد و شما رو بردحموم .دستشون درد نکنه.

آخ قربون اون صدات برم اینقدر قشنگ آواز می خونی.د د د د.ن ن ن ن جـــــــــــــــــــــانم.

دلم می خواد بغلت کنم اما نمی تونم جیگرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)