سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

40⋆ نوبت منــــــــــ ـ ـ ـ ـهـِ

1390/8/3 10:54
465 بازدید
اشتراک گذاری

من اومـــــــــــــــــــدمز

اگه پیدام کردی؟؟؟

زیبا

سلام مادر .خیلی ممنون .5 ماهگی شما هم مبارک!!!!!!

امروز من 5 ماهه شدم .5 ماه یعنی خیلی زیاد ؟؟؟مامانم می گه باید خاطراتمو خودم بنویسم.

باشه ...برای شروع......؟؟؟

آها!!!چند شب پیشا مامانی منو گذاشته بود توی تختم و رفته بود دنبال کار خودش.

من هم برای سرگرم کردن خودم ابتکار به خرج دادم و پتویی که کنار دستم بود رو کشیدم توی صورتم .مامانی اومد بالای سرم و صدام کرد:

-سپنتا ؟!!!

من یه لحظه از زیر پتو بیرون اومدم و دوباره می رفتم زیر پتو و دست و پا می زدم .دوباره مامان صدا کرد منو ومن از زیر پتو دراومدم و دوباره زودی می رفتم زیر پتو.چقدر خوش گذشت.حسابی دالی موشه بازی کردیما!

تازه عکساشم دارم ...

ایناهاش

دالی موشه

 

دالی موشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)