سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

78⋆ بــــــــــــــــــ و و و َ ه

1390/9/6 13:24
596 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6ماه و 3 روزه هستم .،

3روزه مادر به من غذای کمکی میده.بــــــــ ه بـــــــــ هwww.smilehaa.org

مادر داشت برام فرنی درست می کرد و منم پیش مادر توی آشپز خونه بودم.

یه دفعه خیلی غافلگیرانـ ه گفتم " بـــــــــــــــ و و و َ ه"www.smilehaa.org

مادر حسابی ذوق زده شد و تند تند تر غذا مو درست کرد.

تازه دیشب هم گفتم " با با با .."www.smilehaa.org

وااااااااااااای ..........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهتاب
6 آذر 90 13:45
سلام عزیزممممم

چه پسر خوشگلی داری

خدا واست نگهش دارهههه

اگه دوست داشتی لینک ما رو بزار تو وبلاگش

www.ninicity.ir


سلام خیلی ممنون
با افتخار لینکتون می کنیم
مامان ملیسا
6 آذر 90 14:16
چقدر شیرینه اون لحظه ای که بچه واسه اولین بار حرف بزنه و غذا بخوره به ملیسای 2 ماهه من هم سر بزنید
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 آذر 90 20:33
سلام شازده پسر.مبارکه شیرین زبونیات.هزار ماشالله.پسرا معمولا دیر زبون باز میکنن.آفرین به تو که اینقدر با هوشی.
مامان آترینا
6 آذر 90 21:46
آخ جون گل پسرمون غذا میخوره نوش جان
نگين
7 آذر 90 15:48
سلام دوست خوبم
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .


با تشکر و شما هم همین طور
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 آذر 90 14:06
سلام مامانی.توضیحات ساخت امضای پایین پست رو خصوصی فرستادم.چک کنید.