سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

65⋆ منـ م مـ ـی خوام

1390/8/29 11:30
546 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مادر رو مجبور کردم که از غذایی که می خورن به من هم بده.

آخه هر روز هی همشون جمع می شن دور همدیگه و هی هی یه چیزایی میذارن دهنشون.خب من هم دیگه اینو فهمیدم که هر چی به طرف دهنا میره مزه خوبی داره.  خب منم دلم میخواد دیگه.هر چی هم که نگاشون می کنم اصلاً انگار نه انگار.دریغ از یه لقمه...برای همین هم 2 روز پیش که همه جمع شدن دوباره تا کله پاچه بخورن ، اونقدر دست و پا زدم و اشتیاق نشون دادم تا مادر مجبور شد یه توک قاشق به من هم بده.

...........آخیـــــــــش.........ـــــــ خدا کنه باز هم بده.

مادر میگه چند روز دیگه بیشتر نمونده تا من هم غذا خوردن رو شروع کنم.

وای ...چه لحظه با شکوهــــ ـیتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)