سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

72⋆ خرابـــ ـکــ ـا ری

1390/9/1 14:26
510 بازدید
اشتراک گذاری

                                            وااااااااااااای

                                                  امروز متوجه شدم دوباره

                                              یه خرابکاری کردم سپنتا جونم

                                         چند روز پیش داشتم مطالبتـــ و ویرایش

                                     می کردم. همشونو....و امروز متوجه شدم

                                     کــ ه تاریخ همشون شده 28/8/90 و دیگه

                                      قابل برگشت هم نیست . آخــــ ه تاریخ

                                        همشونو که یادم نمیاد.البته میشه

                                         یه کاری کرد.... هان ...باز هم

                                          مادر برای خرابکاریا یه راه حل

                                           پیدا کرد ...شاید بشه از

                                            روی تاریخ نظراتی که

                                             دوستای مهربونمون

                                              گذاشتن تاریخ

                                              پستها رو هم

                                               درست کرد.

                                               

                                                   !!!!!!!!

                                          البته تقرببی نه دقیق.

                                        تازه همون روز که داشتم

                                  ویرایش می کردم نمی دونم چطور

                               شد که همه مطالب رفت و تنظیمات وب

                                 به هم خورد ولی با یه تلگراف از طرف

                                     مدیریت سایت درست شد

                                              خوشبختانه. 

                                                   مژه

                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
2 آذر 90 13:26
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.