سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

73⋆ ویـــ ـروس نــ ـظارتــــ

1390/9/2 14:43
550 بازدید
اشتراک گذاری

١٠

روزی

میشـ ه

که زندگیمون

شده مثل گچ روی

دیوار.سرد و بی روح...

2 شنبه هفته قبل،یک روز

قبل از عید غذیر بود 23 آبان ماه

غذای باب میل پدر و درست کرده بودم

کمی هم مبانی هنرهای تجسمی چاشنیش کردم

و همچین خوشگلش کردم و منتظر بودم تا پدر بیاد و با هم

غذا بخورم .خیلی هم گرسنه بودم.با کلی تاخیر اومد.از چهره اش

خوندم که شاد وسر حال نیست.اضطراب از صورتش می بارید.گفت :

امروز متوجه شدم که نظارت دودکشهای ساختمون هم به عهده

ناظر مکانیکه.وااای شصتم خبر دار شد که موضوع چیه.

پدر روی این موضوع خیلی حساسه.هر چی که

در رابطه با مبحث گاز باشه.

                                                                         www.smilehaa.org

ویروس نظارتــــ  

 

خلاصه 10

روزه که خواب و خوراک و

زندگیمون شده فقط

ســـــــ ه کلمـ ه

:

    پکیج فن دار، 

    لولــــــ ه 2 جداره،

   دودکش بخاری

 

     پدر این روزها 

 خیلی غریبه  شده

با ما.......

 

  دیگه نــــ ه غذا

    مــــ ـی خــــــــــــ ـوره،

  نه خوب می خوابه

 

                                                                        www.smilehaa.org

 

نه با سپنتا بازی میکنه.

به مادر هم دیگه

گیر نمی ده

که....

نرو

توی انترنت!!!

 

www.smilehaa.org

من هم فردا آزمون

نظام مهندسی دارم و

قراره دچار ویروس نظارت بشم.

    www.smilehaa.org

خدایا کمکمون کن.آمیـــ ـن.

                                                       

                                                                       www.smilehaa.org

   

              www.smilehaa.orgالبته این ماجرا یه مزایایی هم داشت ; مثلا پدر یه کمی لاغر شد.www.smilehaa.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم مامان برسام
2 آذر 90 14:27
سلام اگه اشتباه نکنم شما هم با من هم اسمین ممنون از راهنماییتون ولی منننننننننننننننن نتونستم یعنی نمیدونم کجای قالب بذارم که مثل وبلاگ سپنتا شه لطفا بازم راهنمایی ؟؟؟؟ البته من اون فالب ستاره هاتونو پیدا کردم ولی بعضی هاشون دو تا کد دارن که نمیدونم باید چطری ازشون استفاده کنم هزارتا هم بوس واسه سپنتا کوچولوی ناز میفرستم
مامان رامیلا
2 آذر 90 14:43
نازی، وبلاگتون خیلی قشنگه .


ممنون مامان رامیلا.
مامان طاها
2 آذر 90 17:53
هیچ مدرکی لازم نیست فقط یکی از اون عکسهای نازتو میخوام.
به وبلاگت سر زدم اما نتونستم عکسی ببینم که بزارم تو آلبوم نی نی های بهاری.
عکسات بالا نمیاد.


خاله حالا چی کار کنم پس؟
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
2 آذر 90 23:25
سلام.آخ بابای ماهان هم شدیدا روی این قضیه ایمنی حساسه.اما خودش خیلی کم رعایت میکنه.
همینطور هم رو نتگردی حساسه و ایضا خودش کم رعایت میکنه.
امان از این ویروس مشترک مردها.


آخ امان....
مامان آرميتا
3 آذر 90 0:16
سلام سپنتا گلي خوبي فدات . دوباره بابايي خوب ميشه باهات بازي ميكنه گلكم. با 10 ماهگي آرميتا گلي آپم


خاله نمی دونی چند بار اومدیم که نظر بدیم و تبریک بگیم اما باز نشد که نشد
مامان برسام
3 آذر 90 8:54
سلام خیلی ممنون از لطفت درست شد مرسی که راهنمایی کردی سپنتا جون و ببوس
مامان رامیلا
4 آذر 90 0:11
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 آذر 90 0:45
مریم جون چه وبلاگ خوشگلی دارین.چه قشنگ مدلدار مینویسین.آموزش میدین؟


نظر لطفتونه