سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

69⋆ شــ ـوخـ ـی نـ ـداره

1390/8/29 13:07
598 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز صبح خواستم مثلاً صبحونه بخورم

                 چایی ریختم و رفتم کنارش که تنها نمونه ،

                     توی بغلم نشسته بود همین که خواستم

                        یه تیکه کیک بذارم توی دهنم دستشو آورد

                            به طرف کیک و از من گرفت کیک رو له کرد و

                                به طرف دهنش منم ترسیدم ازش بگیــــ ـرم

                                    آخه قشقرقی راه میندازه کــــــ ه اون سرش

                                       نا پیدا...................................................

                                            خوشحال و راضی از اینکه دارهیه چیزی می خوره،

                                        داشت کیک رو مزه مزه میکرد و تکه هاش

                                     روی لباش بود.......... تا اومدم خیلی

                            نا محسوس کیک رواز روی لبش  بردارم،

                       واااااااااای چنان جیغی کشید که چرا

                 حاصل کارمنو ازم گرفتی. ؟؟؟؟!!!!!!

           حالا مگه ساکت میشد.............

   از یه طرف خنده ام گرفته بود

از یه طرف دست پاچه شده

بودم که چه جوری ساکتش کنم؟؟؟!!

ـــــــــــــــــــــــــــــ خیلی بهش برخورده بود ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

  ................اینجا بود که فهمیدم با کسی شوخی نداره.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سپنتا
11 دی 90 12:20
امروز این پست رو مرور کردم و یاد اون روز افتادم.الهی قربونت برم پسر جدی من