سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

44⋆ گریـ ـه ـهای ســوزناک

1390/8/8 8:56
304 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم چرا گاهی اوقات از خواب که بیدار می شی یا مهمونی که میریم این قدر سوزناک گریه میکنی؟!!!niniweblog.com

طوری که آدم دلش آب میشه برای اون اشکات.الهی قربونت برم آخه چه اتفاقی میفته که این طوری میکنی.

الان ساعت ٧:٣٠ صبحه.باباجی رفته اداره.داشتم وبتو چک می کردم که از خواب بیدار شدی و زدی زیر گریه.هق هق.انگار که خواب بدی دیده بودی...یا احساس تنهایی کردی...نمی دونم.

کم کم آروم شدی و شیر خوردی و دوباره خوابیدی.niniweblog.com

الهی مادر فدات بشه ...نبینم اشکاتو...نبینم گریه هاتو.الهی که همیشه بخندی و شاد باشی.

از هیچی نترس خودم پیشتم عزیز دل مادر.

غم وغصه هات به جونم فرشته کوچولوی من.niniweblog.com

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان هلیا
8 آبان 90 8:46
مریم جون نیستی شاید سپنتا خواب میبینه یا هم دوست داره هر لحظه بالا سرش باشی


سلام زهره جون مرسی که به ما سر می زنی
مامان مهراد
8 آبان 90 23:22
سلام من تازه با وبتون آشنا شدم ان شالله بتونیم بیشتر با هم آشنا بشیم
ريحانه(!baby lover)
11 آبان 90 22:44
it's very nice to be a mother,isn't it?!
and these r 4 ur son


بابا خارجی.thanks a lot.
ریحانه
19 آبان 90 22:58
your welcome