سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

75⋆ سیــــ ـب ســ ـرخ

1390/9/5 0:30
557 بازدید
اشتراک گذاری

                                               

                                                  

                                             (( سیـــب             ))                سیـــب))

                                        (این میوه بهشتی      .         بهشتی که تو ازش)

                                   (اومدی پیش ما.اومدی و یه تیکـ ه از بهشت رو آوردی به)

                                (خونه ما.وخونه ما بوی بهشـت گرفت.بوی سیب عطر سپنتا)

                              (حالا چرا سیـ ـب ؟!! شنیــده بودم که اگر زن حامله سیب بخوره)

                                (بچه اش خوشگل و خوش بو میشـ ه.من هم دوران حاملگیم)

                                 (خیلی سیـب می خـوردم.اصلا عجیب به این میوه علاقمند)

                                   (شــده بودم.پدر هم زیاد سیب می خرید برام که بخورم.)

                                     (وقتی که به دنیا اومدی.همون لحظه اول که دیدمت)

                                           (یــاد سیب هایی کـ ه .  خورده بودم ،افتادم.)

                                                 ( آره...مثل یه " "   ااا    " "سیب سرخ)

 

                                                                                            

                                           .....حتی همین روزها هم وقتی بهت نگاه میکنم

                                           یاد سیب سرخ میفتم.چون مثل سیب گونه هات

                                                              .ســــــــــ ـرخـــــــــــــــــ ه.

                                                                    

عاشقانه دوستت داریم سیب سرخ خونه ما        

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ali
5 آذر 90 0:19
اگه دوست داشته باشی می تونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم


ممنون اگه خواستم!ok.
مامان رادین
5 آذر 90 12:41
سلام گلم. خوشحالم که از وبلاگ خوشتون اومده. بوس.