سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

12⋆ مـ یـــــــــــــــ ـلا د

1390/5/31 17:06
296 بازدید
اشتراک گذاری

…..ساعت 12 شب بود که دیگه همه کارها رو انجام داده بودم و با یه دلهره شیرینی خوابیدم.

ساعت 3 نیمه شب بیدار شدیم و به طرف تهران حرکت کردیم،با  مادرجون و باباجون….

ساعت 6 صبح رسیدیم به بیمارستان.مقدمات رو انجام دادیم و من از بقیه جدا شدم و رفتم اتاق زایمان و بعد از مدتی بیهوش شدم و دیگه چیزی نفهمیدمافسوسوقتی به هوش اومدم دیدم که شکمم کوچیک شده.خیلی لحظه عجیبی بود.موجودی که ٩ ماه با من بود دیگه از من جدا شده بود.

........خلاصه لحظه دیدن نی نی کوچولو رسیده بود دل تو دلم نبود.وقتی دیدمش همون لحظه اول عاشقش شدمقلب                                                  

این هم عکس پسر نازم چند دقیقه بعد از تولد         

  

 

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهارک
31 مرداد 90 22:47
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ..خوشحال ميشم سر بزنيد..ممنون ميشم مارو لينك كنيد..