سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

8⋆ مــــــــــ ـــــا د را نـــ ه

1390/2/28 16:58
522 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای آخر خیلی دیر می گذره.چند روز پیش توی شکمم داشتی وول می خوردی یاد این افتادم که فقط چند روز دیگه هم این جنبشهای قشنگت رو حس می کنم ،وقتی به دنیا بیای دلم برای این تکونا تنگ میشه.دیگه صبح که از خواب پا میشم اولین چیزی که حس می کنم لگدهای شیطونی تو نیست.ابرو

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

...........
28 اردیبهشت 90 3:36
سلام وبلاگ قشنگی دارین.به من هم سر بزنین اگه با تبادل لینک موافقین من رو با اسمه شازده کوچولوهای خاله لینک کنین و بگین با چه اسمی لینکتون کنم
narjes
28 اردیبهشت 90 3:38
سلام
تبريك ميگم
ايشاالله كه يه ني ني سالم و سلامت و خوشگل خدا بهتون بده!
من هم بچه ي خواهرم چند روز پيش به دنيا اومد و مامانم پيششه!
خوشحال ميشم به من سر بزنين


نرجس جون سلام.ممنون که به وبلاگ ما سر زدی.منم تا به حال چند بار خاله شدم و خواهرزاده هامرو دوست دارم خیلی.حالا خودم دارم مادر می شم.