سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

89⋆ ابــــ ـتـــ ـکـــ ـار 1

1390/9/21 18:06
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

 قراره تو زندگیمون از ابتکار ذهنمون استفاده های زیادی بکنیم.چند روز پیش توی یه کتابی می خوندم که یکی از بازیهایی که میشه برای بچه های 6-7 ماهه انجام می داد چیدن اجسام روی همدیگه س.

می خواستم برای سپنتا مکعب های پارچه ای بخرم اما فرصت نشد....تا اینکه یاد ظرف ماستهایی که قبلا جمع کرده بودم افتادم. دیدم برای این بازی مناسبه.ظرف ماستها رو آوردم با سپنتا جونم بازی کردیم.یه اتفاق دیگه هم افتاد ... دیدم که با در ظرفها هم می تونیم یه بازی دیگه بکنیم... و درها رو با شمارش  1 -2 -3 قل میدادم به طرف جلو و سپنتا هم اونا رو دنبال می کرد.جالبه که دستاشو میاورد جلو که بگیره اونا رو و وقتی می دادم به دستش بر خلاف همیشه که همه چی رو می ذاره دهنش ..این بار کمی نگاه کرد و بعد هم پرت می کرد پایین...و کلا از این بازی خوشش اومد.

 

ابتکار

 

ابتکار

 

 

ابتکار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 آذر 90 7:12
سلام.خوش به حال سپنتا جون با این مامانی مبتکر.


شما لطف داریم مامان ماهن جون
مامان آرینا
23 آذر 90 16:19
خیلی جالبه من حتما با آرینا این بازیو انجام می دم.البته آرینا بزرگتر ولی چه اشکال داره یه بازی جدید یادبگیره.
مریم 1007 - مامان سپنتا
23 آذر 90 16:38
ای جووونم به این مامان و پسر باهوش . مریم جون یه سوال داشتم ، ممنون میشم جواب بدین .
شما معمولا خیلی با سپنتای نازم بازی می کنی و چه بازی هایی ؟؟


من سعی می کنم با سپنتا بازی کنم.بازیهایی مثل دالی موشه.توی اتاقش می چرخونمش و عروسکاشو بهش معرفی می کنم.یا آهنگ های بچه گانه می ذارم و با هم می رقصیم.خیلی آروم.با انگشتاش بازی می کنم. شمارش اعداد تا عدد 5.که خیلی دوست داره.براش کتاب می خونم.شعر می خونم.گاهی اوقات هم اسباب بازیاشو می ریزم دورش و خودش با اونا سرگرم میشه.
مریم 1007 - مامان سپنتا
28 آذر 90 10:41
ممنون مریم جون ، سپنتای نازم رو ببوس