سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

132⋆ ...زود دیــــــ ـر میشه

1391/8/21 0:16
940 بازدید
اشتراک گذاری

یا لحظه ها خیلی سریع دارن عبور می کنن ...یا اینکه تو خیلی زود داری رشد می کنی...به هر حال من به

گرد پای هر دوتون نمی رسم....ای لحظه ها یه کمی صبر کنید تا من هم برسم بهتون!!!!!

هر روز با شکوفایی لحظه به لحظه تو روبرو میشم و دلم می خواد همون موقع همه رو ثبت کنم...اینجا ...

توی این وبخاطره موندنیت...اما همیشه زودی دیر میشه....تا حالا لغتهای زیادی رو یاد گرفتی... کارهای

عجیب غریب می کنی و ما رو شگفت زده می کنی...یادمه تقریبا ٢ ماه پیش بود اوایل مهر ماه ...با فاطمه

شمردیم و دیدیم که ١٨ کلمه رو بلدی بگی...و حالا بیشتر هم شده...فعالیتت هم که روز به روز بیشتر

میشه..و می خوای از همه چی سر در بیاری...اما حیف که نمی تونم گزارش همه کارهاتو لحظه به لحظه

ثبت کنم...با همه مهربونی...مخصوصا با بچه ها...قربون دل مهربونت برمقلبماچ

 

16 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان خورشيد
21 آبان 91 8:08
ما مامان ها توي قلبمون تك تك اين لحظه ها رو يادگار نگه مي داريم و باهاشون لذت ها مي بريم.