سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

سـ3ـــ مثل سپـــــــنتا❤❤❤

125⋆ سپــــنتا بـــــــــ ـی مـــ ـو

1391/4/7 8:50
852 بازدید
اشتراک گذاری

حدودا یک ماه پیش بود و باز هم خونه خاله گیتی و یه اتفاق....

سپنتا تب داشت و حالش زیاد رو به راه نبود و مدام سرشو می خاروند...عمو حسین بابای آنیسا گفت:

خاله  مریم ، بیا موهای سپنتا رو کوتاه کنیم تا هم تبش بیاد پایین و هم اینقدر سرشو نخارونه...!!!

اول مخالفت کردم آخه اصلا دلم نمی خواست موهای خوشگلشو کوتاه کنم...باباش هم زیاد موافق نبود ...

بالاخره دلو زدیم به دریا و سپنتا رو دادیم زیر دست شوهر خاله اش و موهاشو با ماشین کوتاه کرد...

اولش سپنتا آروم نشست ولی کم کم طاقتش تموم شد و خیلی بی تابی کرد...الهی فدای پسرم بشم

بدون مو

بی مو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خورشيد
7 تیر 91 11:14
مباركه. قربون چشم هاي خوشگلش. دلم ضعف رفت.
نوشین مامان آریا
11 تیر 91 10:13
سلام عزیزم چقدر ناز شدی پسر خوب. من موهای آریا رو قبل از تولدش کوتاه کردم درست یک هفته مونده بود پشیمون شدم. گفتم کاشکی بعد از تولدش کوتاه می کردم بردیم آرایشگاه اما آریا هم خیلی گریه کرد


من هم پشیمون شدم آخه موهاش خیلی خوشگل بود....
محمد امین
5 مرداد 91 0:10
ماشا الله لا حول ولا قوه الا بالله